Jak přilákat zákazníky
Dobrá pověst je základ na ní by si měl každý podnikatel zakládat. Vždy je nutné dodržovat termíny a chovat se ke klientům slušně. Reklamou totiž je i to že se o nás klienti baví dobře tímto způsobem vznikají ty nejlepší reference.
Kdo není na internetu mu smůlu
Nebýt dnes na internetu je zcela zásadní chyba. Není to jen o tom mít nějaké webové stránky, ale především mít je dostatečně atraktivní pro klienty. Ti by nikdy neměli informace na webových stránkách složitě hledat. Informace by měli být přehledné a neměl by chybět kontakt. Samozřejmostí by měl být kontaktní formulář kde mohou klienti pokládat své dotazy.
Webové stránky by měli být vždy aktualizované a mít na nich v půli léta informaci o tom co se bude dít v prosinci předešlého roku nepůsobí nejlepším dojmem.
Pomáhej pak prodávej
V honbě za klienty je důležité být maximálně vstřícný a lidem nejprve pomáhat řešit své problémy. Možností je vyhledávat internetové diskuze kde lidé řeší mnoho věcí. V některých internetových diskuzích je možné zanechat i případný odkaz na webové stránky.
Klasickou cestou
Postavit se na ulici a nabízet letáky se svým produktem nebo službami je skvělou možností, jak být potencionálním klientům na očích. Lidé mají možnost se zeptat na to co je zajímá a zaujmout může i naše osobnost. Nabízení letáků by však mělo být v rámci slušnosti a neměli bychom letáčky nikomu nutit. Oblečení je vhodné zvolit dle typu služby kterou jedinec prezentuje. Jinak může být oblečen programátor jinak kadeřnice a jinak člověk propagující dětskou hračku.
Osobní předměty jako nejlepší reklama
Pokud propagujeme nějakou službu nebo produkt můžeme využít to, že danou věc používáme sami. Můžeme využít polep auta reklamní samolepkou nebo nošení svých ručně vyráběných náušnic. Když šijeme nákupní tašky, měli bychom je také sami nosit, stejně tak když šijeme hračky pro děti měli by je používat i naše děti, tedy pokud to je možné. Věci můžeme ale i darovat svým přátelům.